Łowisko

ul. Leśna 15A, 44-295 Sumina, woj. śląskie

Godziny otwarcia Łowiska: Poniedziałek-Niedziela 8.00 – 20.00

Godziny otwarcia Grill Baru
Poniedziałek – Niedziela 12.00 – 20.00 (do ostatniego Gościa)

Zadzwoń do nas:
504 459 857 Olaf

Historia

Klub wędkarski „TAAKA RYBA” powstał na przełomie września i października 2001 roku, początkowo udostępniony był tylko tak zwany „duży staw” gdzie można było spotkać karpia, okonia i amura. Jak przystało na początek nie wiedzieliśmy jakie wymagania będą nam stawiane przez wędkarzy.
Pierwszy poważny sezon nastąpił wiosną 2002 roku. Ruszyliśmy pełną parą czyli wielką majówką. Wtedy też odkryliśmy, że warto rozszerzyć zakres naszej oferty i uruchomiliśmy mały punkt gastronomiczny w którym można było początkowo nabyć podstawowy zapas wędkarza (przynęty, piwo i coś na ząb). Rozszerzyliśmy również zarybienie zbiornika, wtedy to też pojawiły się szczupaki, sumy, lin, tołpygi oraz kilka sztuk sandacza. I tak przygotowani ruszyliśmy w pełni w sezon wędkarski. Chcąc rozwijać domową atmosferę naszego klubu postanowiliśmy zaproponować wędkarzom zawody które zostały przyjęte z bardzo dużym entuzjazmem. Tak oto narodziły się co roczne zawody o Puchar Prezesa Taakiej Ryby, zawody które cieszą się ogromną popularnością do dziś. W takiej atmosferze, czyli z uśmiechem, ciepłem zakończyliśmy pierwszy rok działalności.

Nastała zima i z głowami pełnymi pomysłów, zmian wczesną wiosną przystąpiliśmy do modernizacji i usprawnienia obsługi klienta. Pojawił się oddzielny budynek wagi, nowoczesne i zadbane toalety i co najważniejsze pierwsze zadaszenie i miejsce na odpoczynek dla osób nie tylko wędkujących. Idąc za naszymi priorytetami czyli utrzymaniem wesołej i ciepłej atmosfery pojawiły się pod zadaszeniem stoliki, gdzie można było przekąsić jakiś smakołyk i wypić ciepłą herbate. W naszym rozwoju pamiętaliśmy również o prawdziwych wędkarzach dla których otworzylismy nowy zbiornik wodny w którym można było zapoznać się z naszym nowym mieszkańcem- pstrągiem. Tak przygotowani ruszylismy w kolejny sezon (2003). Zachęceni sukcesem i ogromnym zainteresowaniem postanowilismy rozszerzyć listę organizowanych zawodów. Pojawiły się zawody letnie, wspomniane już wcześniej zawody o Puchar Prezesa oraz zawody końcowe, które zakończyły sezon.

W 2004 roku zaczęliśmy bardzo szybko już w kwietniu można było nas odwiedzić początkowo tylko w weekendy ale od 1 maja pojawiła się możliwość codziennego odwiedzania naszego klubu. W tym że też roku zaczęliśmy zastanawiać się nad rozwojem. Pojawiły się pierwsze plany rozwoju punktu gastronomicznego, w którym pojawiły się przekąski na gorąco. Jednak cały czas w naszych głowach szukaliśmy sposobu na to żeby punkt gastronomiczny nie tylko jakością ale i swoją oprawą zewnętrzną przyciągał wędkarzy. Pojawiły się również plany rozszerzenia naszej ofert dla wędkarzy oraz naszych najmłodszych gości, postanowiliśmy zorganizować zawody młodzieżowe, niestety w 2004 roku nie udało się wdrożyć naszych pomysłów w życie, jednak pod koniec sezonu udało się zmodernizować punkt gastronomiczny żeby w 2005 roku mógł przyciągać swoją aranżacją i wystrojem.

Rok 2005 był najbardziej przełomowym. Wprowadziliśmy w życie wszystkie nasze plany rozwoju naszego łowiska i tak oto rozpoczęliśmy zawodami na otwarcie sezonu, zorganizowaliśmy zawody letnie, zawody młodzieżowe, zawody końcowe oraz najbardziej efektowne zawody o Puchar Prezesa. Udało się również rozszerzyć oferte zarybienia o jesiotra i karasia. Sezon był pełen pracy i zaangażowania, jednak uśmiech i zadowolenie naszych klientów jest najlepszym przykładem na to że panuje w naszym Klubie domowa i ciepła atmosfera. Sezon zakończyliśmy zaowodami i z nowymi pomysłami rozwoju.
W tym roku pojawi się taras widokowy oraz strona internetowa, na której można będzie na bieżąco sprawdzać nasze postępy i nowe oferty. Zapraszamy więc do śledzenia nas w interneci i zapraszamy na rodzinny wypoczynek w Klubie Wędkarskim TAAKA RYBA w Suminie.